söndag 8 juli 2012

Snygga Lena Endre

en underbar aftonklänning ytterligare ett exempel på att starka färger är jättesnyggt. Lena älskar också skor "När jag var yngre och umgicks i radikala kretsar vågade jag inte säga att jag älskade skor. Nu säger jag vad jag vill. Om jag skulle sadla om skulle jag öppna en skobutik, säger Lena."


Lovely Lena Endre  57 year, a well-known Swedish actress you can read more about Lena here
with a gorgeous evening dress. Another example that bright colors are very pretty. Lena also loves shoes "When I was younger  and 
socialized in radical groups, I did not  dare to admit that I loved shoes. If I could start over I would open a shoe shop" Says Lena




Bilden är hämtad här


Här hittar du något liknande enkel och lättburen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar